Durant aquest cicle hem anat treballant diferents tipus d'activitats. No a
totes hores escribim en la llibreta o en el llibre i a més a
més dels projectes de treball que hem fet durant el curs, també
hem après moltes coses quasi sense adonar-nos, perquè
per a nosaltres és com un joc.
EL TREBALL COOPERATIU Consisteix en treballar en equip, de forma conjunta, on cadascun s'ha de sentir responsable del treball a fer. La mestra no dirigeix, només ens guia o ens orienta quan estem molt perduts.
Mural resum de tot el que varen
aprendre al projecte del naixement dels bebés
Cada taula representa una cova i entre tots decidim quines pintures rupestres faren
Si un treball gran és fa entre 3 ó 4 es més fàcil i és més divertit.
Molts dies, per corregir exercicis de classe o els deures, comparem els nostres resultats i ens posem d'acord en qui ha encertat o no.
TUTORIA ENTRE IGUALS
Com no tots som iguals i alguns se'ns dona alguna cosa millor que altra, sempre ens ajudem i un pot fer de mestre d'un company durant un moment a la classe de llengua, de mates o de plàstica. Així tots acabem a l'hora i tots tenim la feina feta.
RACONS DE LLENGUA I DE MATEMÀTIQUES
Alguns dies els dediquem a fer activitats que nosaltres construïm sempre en parella o en petit grup:
lletres
RACONS
Distribuïts per la classe en racons i durant un temps no molt llarg, treballem en petits grups en activitats tots sols però ja sabem com funciona i ens ho prenem com un joc però també serveix per aprendre. Quan la mestra ens avisa, canviem de racó o de taula.
o simètriques
TALLERS INTERNIVELL
Són tallers realitzats per 4 mestres amb les 2 classes del mateix curs on treballem competències bàsiques lingüístiques, artístiques-culturals, matemàtiques i d'autonomia i iniciativa personal. Fem grups de 12-13 alumnes.
"Pastel para enemigos" és un conte que parla d'un pastís i un nen que no sap que fer amb el seu enemic. Finalment va sortir deliciós, quasi quasi de master chef!!
Molt bon treball!!!
ResponderEliminar